Wednesday, March 7, 2012

Apam Polkadot Merajuk

Assalamualaikum WBT

meh kita tengok apam dot-dot yang merajuk ngan saya tadi..penat gak la nk kena buat lagi sekali...
agak-agak dah comel sgt dengan warnanya..skali dia merajuk daaa....


sedih je kan tengok apam ni..huhu...
filling kacang merah tu terlebih..adik la yang gentel besau2...
tapi yang tak bestnye tu..sebab adunan tu macam berat...orang kata 'batak'
keras...walaupun dah banyak kali buat apam dot-dot...ada timing dia memang tak jadi laa..
kenapa ekk??curious laaa...sebab takde ubah ape pun..bahan yang sama jugak...
pelik bin ajaib??well..xpela...yang penting tetap sedap bila masuk mulut..
cuma agak kurang presentable la untuk bagi pada customer..tu yang buat balik....
lepas ni mila upload order yang lain2 pulak..:)

No comments:

Post a Comment

Recent Posts