Bismillahirrahmanirrahim..

Bismillahirrahmanirrahim..
Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu adalah Dhuha-Mu, keagungan itu adalah keagungan-Mu, keindahan itu adalah keindahan-Mu, kekuatan itu adalah kekuatan-Mu, kekuasaan itu adalah kekuasaan-Mu dan penjagaan itu adalah penjagaan-Mu
Ya Allah, kalau seandainya rezeki itu dilangit, maka turunkan rezeki itu, jika terdapat didalam bumi, maka keluarkanlah ia, jika sukar diperoleh, maka permudahkan ia, jika ia haram, maka sucikanlah ia, jika tempatnya jauh, maka dekatkanlah ia.
Demi hak Dhuha-Mu datangkanlah padaku apa yang telah Engkau berikan pada hamba-hamba-Mu yang soleh.
Ya Allah, penuhilah hajat keperluanku, dan berilah aku seperti yang telah engkau berikan kepada hamba2-Mu yang soleh.
Ya Allah, berilah kami kebahagiaan di dunia dan kesejahteraan di akhirat.
Ya Allah, limpahkanlah rahmat atas junjungan kami, Nabi Muhammad dan keluarganya serta sahabat2nya.
Segala puji bagi Allah, Tuhan Pemelihara alam semesta.

Tuesday, May 6, 2014

PRODUK AL-HADDAD : SUSU KAMBING


SUSU KAMBING
-makanan sunnah.




untuk pembelian sila hubungi mila 013-978 3419 (sms/call/whatsapp).
COD untuk sekitar kuala terengganu dan marang. 
untuk mendaftar sebagai ahli al-haddad hanya buat pembelian yang pertama dengan harga pasaran. sangat mudah. :)

PRODUK AL-HADDAD- TAMAR COCOA

TAMAR COCOA

Jadikan tamar cocoa sebagai minuman malt setiap pagi dengan kebaikan makanan sunnah.




Khasiat Kurma Dan Koko

- Kurma dengan Zat besi sangat sesuai bagi orang yang mengalami masalah anemia (kekurangan sel darah merah). Malah wanita yang mengalami haid yang terlalu banyak setiap bulan juga memerlukan zat besi.
- Kandungan salasilat (sejenis zat yang menyerupai aspirin) dalam kurma boleh bertindak seperti ubat kerana ia mampu mencegah pembekuan darah dan juga bertindak sebagai anti keradangandan menurunkan tekanan darah
- Kaya dengan khasiat protein, serat, glukosa, vitamin A&C, sodium serta potassium
- Kurma membantu proses pembesaran, merangsang minda kanak-kanak serta perkembangan otak bayi 
- Koko apabila diampurkan dengan susu dan gula akan menjadi minuman yang berkhasiat
- Kesan Antioksida adalah diperolehi daripada kandungan polyphenois yang tinggi seperti flavanoids
- Koko meningkatkan kebolehan mengatasi tekanan
- koko melambatkan proses penuaan

Antara kelebihan-kelebihan dan khasiat buah kurma ialah:-

1. Kaya dengan zat besi - sangat sesuai dimakan, terutama bagi wanita sedang haid dan orang yang mengalami masalah anemia (kekurangan sel darah merah).
2. Boleh dimakan pada bila-bila masa kerana ia tidak mengandungi kolesterol.
3. Kaya khasiat: Protein (1.8 hingga dua peratus), serat (dua hingga empat peratus), glukosa (50 hingga 57 peratus), Vitamin A dan C, sodium dan potassium.
4. Kandungan gulanya mudah diserap badan dan memberi tenaga segera apabila berbuka puasa. Berbuka dengan kurma membuatkan kita berasa cepat kenyang dan secara tidak langsung mengelakkan kita makan secara berlebihan.
5. Kandungan potasium penting untuk sistem saraf yang merangsang daya ingatan, membangkit nafsu kelamin (aprodisiak) dan meningkatkan sistem pertahanan badan khususnya untuk mencegah barah buah dada dan rahim.
6. Kurma diberikan kepada bayi boleh mengurangkan kesakitan dan kadar degupan jantung.
7. Kurma juga boleh membantu memudahkan proses bersalin dan mengecutkan rahim kerana ada bahan boleh membantu proses berkenaan, sebagaimana dilakukan Maryam as yang memakan buah kurma selepas melahirkan Nabi Isa as.


untuk pembelian sila hubungi mila 013-978 3419 (sms/call/whatsapp).
COD untuk sekitar kuala terengganu dan marang. 
untuk mendaftar sebagai ahli al-haddad hanya buat pembelian yang pertama dengan harga pasaran. sangat mudah. :)

credit info:http://tmnjawiindah.blogspot.com/

Friday, February 21, 2014

Harga Runtuh Tepung Kek Coklat Moist

Harga Runtuh Tepung Kek Coklat Moist Harga Normal:RM15 Harga Kombo 2pek:RM25 (CP2) Harga Borong 12pek:RM100(BP12) Harga tidak termasuk postage. Postage Combo 2pek:RM9 Borong 12pek: RM20 PROMOSI SAH SEHINGGA AHAD 23/2/2014. Pembayaran selewat-lewatnya ISNIN 24/2/2014 Produk akan di pos pada hari SELASA 25/2/2014 sms kod CP2@BP12 ke 0139783419. nombor akaun akan diberikan selepas sms diterima.

Thursday, December 26, 2013

Blueberry Cake

Sunday, November 10, 2013

Buku Mudahnya Menjemput Rezeki

Thursday, November 7, 2013

Buku Percuma Untuk Anda

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Apa khabar semua fans Mila Delight. Mood baking Cakes ni time tulis tetiba rasa teringat kat adik kakak semua.

BARANG PERCUMA ! BARANG PERCUMA ! BARANG PERCUMA !!!!

Apa yang duk kecoh-kecoh tu oitt che Milah ?

Saya ada perkhabaran gembira dan ingin berkongsi dgn adik kakak semua.

Nak tau baca la sampai habis..hehe

==============

Pernah dengar Buku Mudahnya Menjemput Rezeki(MMR) yang HOT dan TERLARIS di pasaran itu ?

Hajat saya nak berikan buku itu kepada mereka yang bertuah sahaja. Saya ada 10 unit lagi. Rasanya saya tak nak jual sebab sesiapa yang membeli produk bakery keluaran rakan saya Puan Shida saya akan hadiahkan SATU unit PERCUMA !!

Ingat, PERCUMA untuk 10 Orang Pertama !!!

==============

Menarik bukan ? Dah la FREE Buku MMR dengan pembelian mana-mana produk dibawah :

DVD KEK KUKUS : http://is.gd/riOGxA
DVD KEK COKLAT : http://is.gd/NCEvLR
DVD CUPCAKES :http://is.gd/DcEztM

Selepas pembelian dibuat, mohon jasa baik anda hantar alamat dan nama ke 0139783419.

Diingatkan, tak perlu beli kesemua produk. Beli salah satu pun melayakkan adik akak yang comel mendapat Buku MMR itu,

PERCUMA Buku !
PERCUMA Postage !
PERCUMA Packing!

================

Jika difikirkan balik, nak cari kat mana kan benda FREE macam nie ? Dekat MPH Book Store pun confirm tak dak jual.

P/S : Buku dari saya, DVD dari rakan saya Puan Shida. Mungkin buku dan DVD tak sampai secara serentak.

===============

Semoga Sukses !

Mudahnya Menjemput Rezeki

Recent Posts